دانلود نرم افزارepub reader +djvu reader
تاريخ : یک شنبه 7 اسفند 1398برچسب:دانلود نرم افزار ,,epub reader,djvu reader, | 16:38 | نويسنده : ranius

از آنجایی که برخی از رمان ها به فرمتdjvu می باشند لذا تصمیم گرفتم برای شما دانلود نرم افزارdjvu reader رو بذارم تا در باز کردن فایل ها دچار مشکل نشید.

 

و معرفی این سایت هم در این پست قرار میگیرد.

http://www.djvu-pdf.com/

شما از سایت بالا می تونید فایل های pdf و djvu ی خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

اینم لینک epub reader.

http://epubreader.info

ماله خود سایتشه.حجمش 1مگابایته



نظرات شما عزیزان:

. . .
ساعت14:54---17 آبان 1391
ممنون بابت تمام زحماتتون.لینک کتاب های پرونده های درسدون خرابه.از کتاب چهارم به بعد ارورو می ده.لطفا درستش کنید.
پاسخ:ok


47
ساعت22:04---14 آبان 1391
سلام دو تا سوال شخصی لقبت معنيش چيه ؟ از کجا آورديش ؟
پاسخ:اسم یکی از شخصیت های رمانمه.معنی خاصی هم نمیده با توجه به اسم سایر شخصیت ها این اسمو براش انتخاب کردم.لقبم هم نیست نام کاربریمه!!!


mirzounad
ساعت16:24---8 آبان 1391
با سلام خدمت شما دوست عزیز من یه وبلاگ کتاب فانتزی درست کردم و قرار کار ترجمه های خودم رو از 6 دی روی نت بزارم ولی الانم چیز خوبیه . راستی خیلی مشتاقم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم .
با تشکر


farnoush
ساعت15:04---19 خرداد 1391
سلام!
من هم عاشق رمانم و همینطور طرفدار وبت هم هستم و وبت را کامل گشتم عالی بود


sepanta
ساعت14:50---23 فروردين 1391
salam manam ashghe romanam az mery kelark ketab mikhastam ketabash hame jenaiye va fogholade motmaenam mishnasish ketabe dar jostojooye dokhtari asheghe raghsidan va in ahangha ra ghablan shenideam va ketabe va to mahtab shavi ina hamash az mery kelarke

man khodamam chandtai oman daram nemdoonam khasti bem imail bezan barat befrestam khoshal misham bem sar bezani dar zemn linket mikonam
پاسخ:دوست عزیز من رمان هایی که میذارم اکثزا فانتزی نوجوانه و رمانی که تو می خوای حدس میزنم جنایی جوان باشه.اما شاید بتونم یکی رو بذارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک